Friday, February 23, 2007

Baklava acik arttirimlari

Bir turlu karara baglayamadik. Yavas yavas zamani geldi. 1 kiloda kac baklava tanesi vardir noktasinda takilip kaldik.

Soyle oneriyorum: iki kilo baklava agzimizi tatlandirmaya yeter. Insanlar toplanip 6 cizik ('/') 'e ulasinca iki kilo baklava alip gelsinler. Arabasi olmayanlara yardimci oluruz, nitekim ben baklavaya altin demem, Hacibaba'dan alinmayinca.

Mesela onumuzdeki hafta, Ali Galip (X), Murat (X) ve de Umut (X) birlesip agzimizi tatlandirabilirler.

Blog yazmak guzelmis, bana cevap atin, karara baglayalim su olaylari

-emre

2 comments:

erkut said...

Emre onerin uygun gozukuyor. Ama soyle bir uygulama da yapalim istersen; baklava alan biri hakkini savmis sayilsin. Boylece surekli ayni kisilerin baklavasini yememis oluruz.

semra said...

Fikir guzel. Bu durumda nerdeyse her hafta baklava yeriz gibi geliyor bana :). Yalniz haftaya film gosterimi olmayacak. Film festivaline gidecegiz. Hatirlatmak istedim, yoksa baklavacilar tum baklavayi yerler, biz de hakkimizi kaybederiz.