Wednesday, March 5, 2008

Animasyon Gecesi: basrolde Monsters, Inc.


Herkese Merhaba,

Bu haftaki gosterimi kucuk bi animasyon gecesi olarak dusunuyorum ve en buyuk yildizimiz; izleyecegimiz film de 2001 Pixar yapimi Monsters, Inc. Filmimizden once de bazi basarili Pixar kisa animasyonlari izleyecegiz. Vaktimiz uygun olursa Pixar'in web sayfasindan Monsters, Inc.'in yapimiyla (aslinda genel olarak animasyonlarin yapimiyla) ilgili kisa sunuma hep beraber goz atmayi da umuyorum .

Tum bunlar henuz ilginizi cekmediyse, filmle ilgili bilgilere gecmeden once yarinki gosterime gelmeniz durumunda ben ve sevginin baklavasini da afiyetle yiyeceginizi hatirlatmak isterim :)) (soz vermistik, biraz geciktik ama olsun:))

Monsters, Inc. benim en sevdigim animasyon filmi. Aslinda son yillarda populerlesen bu alanda donum noktasi filmlerden biri oldugunu dusunuyorum; Shrek ve Toy story ile birlikte. Ancak bircok benzerinden cok daha komik, eglenceli oldugu; hikayesinin ortami ile karakterleri ve senaryosu itibariyle de benzerlerine gore oldukca orjinal oldugu rahatlikla soylenebilir. Konusu ile ilgili hic bilgi vermemenin izlerken alacaginiz keyif acisindan daha iyi olacagini dusunuyorum :)

Monsters, Inc.'in daha once izlemis olanlar icin dahi yeniden izlemeye deger bir yapim oldugunu dusununce, izlememis arkadaslarin cok keyifli bi aksam gecirecegini dusunuyorum. Yarin aksam altinbaklava'da gorusmek uzere...

imdb'de Monsters, Inc.

No comments: